De Aroma's Naturales zijn 100% natuurlijke geuren voor heel veel verschillende doeleinden. Je kunt de aroma's gebruiken als aromatherapie, als luchtverfrisser en als huis of bedrijfsgeur. Bij gebruik van deze heerlijke geuren kun je een geneeskrachtig effect ervaren ten aanzien van lichaam en geest. Uit eigen ervaring weet ik dat de aroma's meer als 10 jaar geurplezier geven. Heb jij last van slapeloosheid, depressies, gebitsproblemen, hart- en vaatproblemen, last van motten in huis? Laat je dan adviseren en kies de geur die het best bij jou past. Voor iedere klacht of stemming is er een geschikt aroma. De aroma's hebben een vaste prijs van € 12,50 per pot. De keramieken sierpotten om jouw aroma in te bewaren kosten € 7,50 per stuk. Wil je komen ervaren? Stuur dan een bericht via het contactformulier en we maken een afspraak!`Lees hieronder meer over de verschillende geuren en hun specifieke werking.

• Roos: Rozengeur  is een rustgevende en ontspannende geur en werkt tegen depressies. De geur brengt sfeer en ambiance met zich mee. Roos geeft verzorging voor de droge, gevoelige en wat oudere huid, eczeem, gesprongen adertjes (couperose), rimpels, huidontstekingen, jeugdpuistjes Ook werkt roos bij nervositeit, neerslachtigheid, overgangsproblemen, premenstruele spanningen en menstruatieproblemen.
  • Lavendel: De meeste mensen kennen lavendel natuurlijk als rustgevende en kalmerende geur die goed is om in slaap te komen. Aroma Lavendel  is ook zeer geschikt tegen hoofdpijn, hartstoornissen en depressies. Tevens heeft deze geur vaak een erg goede werking bij mensen met reuma.
  • Viooltje: Aroma Viool  is de wilde viool. De geur is prettig in huis, ietwat zoet, maar toch fris. De geur neutraliseert ongewenste geuren en helpt tegen pees-/spierontstekingen, nervositeit, en kan helpen bij slapeloosheid
  • Bergamot: Aroma Bergamot  is een zuiverende en ontspannende geur. De geur is goed voor de bloedcirculatie, tegen bacteriën en krampstillend. Verder fleurt bergamot op, maakt zelfverzekerder en stimuleert het vertrouwen in de eigen intuïtie.
  • Engelwortel: Deze geur heeft een intense en duurzame geur. Creëer rust in de omgeving en stelt de mens rustig. Deze geur wordt gebruikt bij meditatie.
  • Sinaasappel: Sinaasappel bevordert groei, is goed bij herstel na ziekte, tegen bloedarmoede, geeft energie, tegen tandvleesontstekingen en versterkt het hart. Ook is de geur lever stimulerend en maag versterkend.
  • Appel: Aroma Appel reguleert de darmfuncties, tegen nierziektes en jicht. Reguleert de bloeddruk, vergroot het geheugen en vermijdt motten.
  • Kaneel: Aroma Kaneel heeft een versterkende en verwarmende werking bij kou. Het geeft steun aan ouderen en aan mensen die herstellende zijn van een ziekte. Kaneel is ontspannend bij spierverhardingen en bij geestelijke verharding in het algemeen. Het geeft een gevoel van welbehagen en activeert de fantasie en de creativiteit. Tip: lekker samen met Aroma Appel!
  • Eucalyptus:  Eucalyptus is uiterst geschikt tegen allergieën, hoest, verkoudheden en helpt voor mensen tegen astma en hooikoorts. Ook hebben mensen met suikerziekte baat bij deze geur.

• Dennen: Aroma Dennengeur heeft een goede werking tegen bronchitis, ook kan deze geur in plaats van Eucalyptus gebruikt worden bij kinderen. Verder is de geur een aardige geur om in slaap te kunnen komen, werkt ze goed tegen voorhoofdsholte ontsteking, is ze versterkend, en desinfecteert ze schadelijke bacteriën. Tip: ook heerlijk onder de kunstkerstboom!
  • Sandelhout: Sandelhout helpt bij depressies, infecties, ontstekingen. De geur is kalmerend en stelt de mens positief.
  • Oranjebloesem: Aroma Oranjebloesem heeft een kalmerend en pijnstillend effect. Ook wordt deze geur gebruikt om goed in slaap te komen en te kunnen doorslapen. Verder is deze geur tegen duizelingen, flauwtes, hysterie en kan deze geur erg goed gebruikt worden tegen spanningshoofdpijn en stress.
  • Nachtjasmijn: Aroma Nachtjasmijn van geeft u een heerlijk gevoel van welzijn. Het vakantiegevoel. Stemt de mens positief en geeft energie. Ook neutraliseert deze geur nare luchtjes. Ideaal naast de kattenbak.
  • Marjolein: Aroma Marjolein is inmiddels bekend onder velen als de snurkpot. Marjolein heeft vaak een uitstekende werking bij snurkers. Ze is vocht regulerend waardoor ook o.a. door ademhaling met open mond de huig niet uitdroogt. Verder vergemakkelijkt ze de ademhaling. Verder is de geur temperatuur en transpiratie regulerend en versterkt ze het zenuwstelsel en vermindert spierpijnen. Ook helpt marjolein bij vele problemen die hiermee gepaard gaan
  • Ylang Top: Ylang Top wordt in Azië gewonnen uit de Ylang Ylang plant. De geur wordt ook veel gebruikt in de parfum industrie. De geur is moraalverhogend, kan het gezichtsvermogen verbeteren en stimuleert de lust naar seks. Verder heeft Ylang Ylang ook de eigenschappen dat het menstruatiepijnen vermindert, tegen een hoge bloeddruk werkt en tegen opvliegers bijvoorbeeld in de overgang.
1 Geldt voor leveringen naar Nederland. Klik op de volgende link voor andere landen en informatie over de berekening van de leverdatum: leverings- en betalingsvoorwaarden
2 Op grond van de kleineondernemersregeling (artikel 25 van de Wet op de omzetbelasting) heffen en vermelden wij geen omzetbelasting.